POLITIČKE IGRE, IGRICE,IZBORI,TRGOVINA…PARLAMENTARNI 2013.

Čitam ovih dana po medijima kako je veliki broj članova umaškog lokalno upravnog kluba promijenio dresove.
Odlučili su neutralnu boju (kakva li je to?)zamijeniti crveno narančastom.
Ajme meni koja barufa se digla.
Navalili zeleni na crvene, crveni se brane a neutralnih boja više nema. Ili….
Ima, ima neutralnih u Umagu jako puno, svi su oni 2009 došli na tribine parlamentarnog stadiona 2009. i dali apsolutnu podršku svojima neutralnima. Točnije bilo ih je 1298.

Bilo bi zanimljivo čuti što oni o ovoj promijeni dresova misle.
Međutim siguran sam da ih nitko ništa pitao nije.

Hvala bogu mi u Rovinju ne možemo doživjeti ništa slično a kamoli barufu.

Kod nas je sve mirno tiho živi se u skladu i harmoniji.
Zeleni su jaki a i donekle rodbinski povezani sa crvenima.
Plavi su samo nijansa kojom zeleni popravljaju svoju zelenu boju.
Jedino oni granati nešto malo talasaju ali izgleda da će teško ponovo lišće na njihove grane.

Međutim nije oduvijek bilo tako mirno i  idilično,   a i teško se do toga došlo………..

Evo jedne slićice iz 2009 koja govori kako je to moglo izgledati, autor je nepoznat.

Sex u politici.

Godina :2009

Mjesto: Rovinj.

Akteri:  Posvani Gonza i Balanska nacion većina.

Balanac kaže Gonzi, ajmo se malo sexat a ako ne, odo ja kod Dalonje.

Gonza kaže, ma ne ne idi kod Dalonje samo ne kod njega, evo dat ću ti kako god želiš.

Balanac, kaže pse thunder tij,  kako  to da ćeš mi sad dat a 10 godina te molim i tražim, pa nisi dao.

Gonza, eeee, piano piano calmarsi, ove godine je velika tekma  a Dalonja je opasan igrač pa bolje da si za mene nego protiv mene, da mi ne staviš zguza.

Balanac, mirë mirë të gjithë të drejtë, ajde kako ćemo?

Gonza, Prvo ću naći neku gajbu od jedno 50-60 kvadrata da se u nju smjestiš.

Onda ću sredit jedno 100.000 kuna da tu gajbu središ.

Balanc, u ovo je dobro ovo godi, uživam.

Nego ćuj kad je seks već tako dobar možemo mi još jednu rundu?

Gonza, uh ma nemoj više pa ne mogu, nisi ti meni jedini za sex imam ih ja još.

Balanac, ajde jednu na brzaka neću jako.

Gonza, ajde dobro kako ćemo?

Balanac, ajde molim te da oni tvoji čuvari malo zažmire i neka ne diraju naše štale na rivi u kojima hranimo ovce iz inozemstva. Šta ima veze ako su par kvadrata veće nego što smiju biti.

Gonza, ajde dobro ali sad je zbilja dosta,   ne mogu više, sad mi  dolaze Titovi pioniri u penziji,  a nakon njih još ko zna ko, nikad kraja,   nikako da svršim    više sa tim izborima.

Težak je i virtuozan ovaj sex u poitici.

Nastavak slijedi……

2 Responses to POLITIČKE IGRE, IGRICE,IZBORI,TRGOVINA…PARLAMENTARNI 2013.

  1. connaissant bien la valeur de ses eleves:)

  2. Pingback: Pet godina postojanja profila Za Bolji Rovinj | Za Bolji Rovinj

Odgovori

