GOTOVO JE, došli smo do kraja prijatelji dragi, NEMA VIŠE.

GOTOVO JE, došli smo do kraja prijatelji dragi.
Odluka je bila izuzetno teška i donesena je apsolutno dobrovoljno, GOTOVO JE.
Već dvije godine se borim da doprem do vas, da uspostavimo komunikaciju kojoj je cilj da u Rovinju pomaknemo neke stvari sa mrtve točke i učinimo ga boljim.

Bilo je ovo moje iskustvo života i ne žalim niti za jednim trenutkom posvećenom ovom profilu, međutim u Rovinju nema savjesti kojoj je potreban ovakav profil a ljudi su pre zaokupljeni samima sobom i nemaju vremena za napredak društva u cjelini, ZA SVOJU BUDUĆNOST I BUDUĆNOST SVOJE DJECE.

Zahvaljujem svima na razumijevanju  i potpori i želim vam sve najbolje u životu.

Za bolji Rovinj.

2 Responses to GOTOVO JE, došli smo do kraja prijatelji dragi, NEMA VIŠE.

  1. Anonimno kaže:

    Neznam dali je to samo aprilska šala što se iskreno nadam da je ,a ako nije-šteta -jer u rovinju ima mnogo ljudi sa sličnim ili drugim problemima samo se ne usuđuju javno progovoriti kao što sam ja.Citiram.: u Rovinju nema savjesti kojoj je potreban ovakav profil……………nemoj te se ugasiti ako nemate materijala ja ću vam ga dati ima toga još npr. kad me susjed tužio da ću ga likvidirati i tražio od suda da mi se dosudi tri mjeseca zatvora -ja vjerujem ,kad bi vam poslala skeniranu dokumentaciju svi bi čitali ali nitko se nebi javio za komentar kao što je bio slučaj,javljali su se -,familijari.-.Ja vam se zahvaljujem jer sam preko vas dala u javnost stvari za koje se nije moglo reći da su neistine jer su dokumentirane a zbog kojih smo mi -cijela obitelj ponižavani i nazivani svakakvim rijećima u što ste se mogli i uvjeriti na komentarima.(pa čak i prijetnje)Nema broja koliko sam puta zatražila žaštitu sa strane naše policijske postaje i.t.d.i.t.d.Često sam se puta javljala preko radio Rovinj-a ,pred malo posebno spominjala građevinskog inspektora Jerka Krizmanića koji je postupio mimo presudi županijskog suda.(otvoreni radio)i vjerujte da je ispravio dali grešku ili namjerno to neka bude njemu na savjesti a ja sam ga spomenula imenom i prezimenom .Ja vas pozdravljam i nadam se da ćete i sutra biti na istom mjestu .Stime šta ste mi dali prostora i dozvolili da objavim djelić našeg problema mnogo ste mi pomogli ,jer sam dala u javnost da ljude upoznam s istinom koju nemože pobiti tj.služiti se neistinom,.Mnogi će reći -šta te briga šta ljudi misle -mene briga jer sam tu rođena ,rodila svoju djecu tu ću živjeti do sudnog dana . potpisana.:Barzelatto Vinka

  2. Pingback: Pet godina postojanja profila Za Bolji Rovinj | Za Bolji Rovinj

Odgovori

