KAMO JE POŠLA ŠJORA ANA, ZOKI, ELIGIO, KOZE NOSTRE, MARINADA, TEO ili Treba li Rovinju ovakav “LOKALNI RADIO”

 

Mislim da je naslov jasan.

Proteklih su se mjeseci dogodile velike promjene na NAŠEM Radio Rovinju.
Pri tom me ne zanimaju afere “Končar Cetinski” makar sam siguran da je i to utjecalo na događanja na radiu.

Želim komentirati kako se to kaže programsku shemu radio rovinja i uređivačku politiku.

Ne, ne fali mi Mirko sa svojim disleksićnim čitanjem Galasa Istre i prenošenjem uglavnom glupih viceva sa interneta, pa čak mi ne fali niti Toni sa nepisanom rovinjskom himnom u 7.30.

Što mi onda fali??
Fali mi Zoki, fali mi Eligio, fale mi Koze Nostre, fali mi radio tržnica, fali mi onih sat vremena za slušatelje na koje se većinom osim šjore ane niki nije javlja jer je sa druge strane sidja Mirko.

Fali mi sport srijedom……..
Fale mi emisije poput one mega???????? koju je vodio Zlatko Takač

Fali mi Suzana i njeni gosti….

Fali mi ugođaj lokalnog gradskog radia na koji se moglo pozvati i malo čakulati. Fali mi duša koju je bez obzira na sve probleme radio Rovinj imao jer su u njemu radili ljudi koje si svaki dan mogao vidjet na cesti u kafiću, autu ili na plaži.
Fali mi naš radio NAŠ RADIO ROVINJ.

Sada imamo Soundset Istru, “bez ljudi” brz duše. Voditelji su nam u Puli (svaka čast Alfredu) ili poslije podne neka voditeljica na 16 katu vjesnikovog nebodera u Zagrebu.

Slušamo pedesetak pjesama koje se neprestano vrte u krug.
Intervjui su montirani iz telefonskih razgovora, vrlo često loše.

Vijesti se ponavljaju svakih pola ili sat vremena iste.
Na žalost ostala nam je IDS-ovska Sponzina promiđba svaki četvrtak u 13.00 u jednosmjernim proklamacijama bez dialoga.

Postavljam pitanje uklapa li se ovaj koncept u shemu lokalnog radia kakav bi radio Rovinj trebao biti.

Meni se takav ne svidja i želio bi da to ipak bude lokalni radio naš radio Rovinj.

Na kraju krajeva uklapa li se ovakav radio Rovinj u obveze iz koncesijskog ugovora za lokalni radio po kojem radio Rovinj dan danas postoji i emitira.
Siguran sam da ne.

Volio bi da se oglasi netko sa radia i da nam malo pojasni što se ovdje i zašto događa.

Poseban pozdrav Zokiju, Eligiu, Teu, Irini, naravno Igoru, Frenkiju i Albertu, specijalno i Suzani za koju osjećam da želi i može drugaćije i više, oštrije ali istovremeno pametno i promišljeno.

Također svima koji su na radiu još angažirani.

Ja želim naš gradski lokalni radio Rovinj.
A vi???

9 Responses to KAMO JE POŠLA ŠJORA ANA, ZOKI, ELIGIO, KOZE NOSTRE, MARINADA, TEO ili Treba li Rovinju ovakav “LOKALNI RADIO”

  1. Anonimno kaže:

    recesija prijatelju….

  2. zaboljirovinj kaže:

    Ovaj je komentar osvanuo na facebooku pa se netragom izgubio. Ja ga eto vračam ponovo u život.
    dakle komentar glasi:

    Bok Za,
    Soundset Istra komentira tvoju poveznicu.
    Soundset Istra piše: “Svi imamo izbor što želimo radit pa tako i slušati.. Uglavnom se ne slažem sa člankom jer vremena se mijenjaju i svima su potrebne određene promjene, jer ako nema promjena nema ni kvalitete.. ustvari, ne toliko kvalitete koliko zasićenosti pojedinim idejama.. Kad se govori o koncesiji, ovo doslovno nema smisla i očito gospodin koji je pisao ovaj ‘članak’ ne zna koji su segmenti, odredbe i uvjeti za dobivanje koncesije kao i to da očito ne sluša program dovoljno pozorno s obzirom da je ‘lokalni’ štimung’, naravno i dalje prisutan. Ljudi se naviknu na jedan sistem (npr na politiku koja se provodi u našoj državi), žele promjene ali ipak nisu spremni na njih..eh onda kada se dogode onda su svi ‘najpametniji’ i svi su puni savjeti. Naravno, uvijek se nađu pametni pojedinci, kao u ovom slučaju, koji isto tako imaju pravo na svoje mišljenje ! Zapamtite, svi imamo pravo izbora što želimo činiti, tako i Vi !!”

  3. Megamaximum se ne zaboravlja, ali ga nije vodio Zlatko

    • zaboljirovinj kaže:

      Točno je i ispričavam se zbog pogreške. Megamaximum je bio prije emisije na koju sam ja mislio a vodio ju je Zlatko. Na žalost ne mogu se sjetiti kako se ta emisija zvala ali mi je bila u mislima kao zadnja emisija takvog tipa na Radio Rovinju.
      Još jednom isprike.

      • Anonimno kaže:

        Pozdrav.Glas savjesti.Vidim da je jaaako vazno tko je sta vodio pa tako da ja osobno potvrdim izjavu kolege Dj Dandya da je to bila njegova emisija.Ja sam bio samo bocno smetalo.Ali istini na volju zadnja emisija toga tipa (ili bar slicno) zvala se Radio Aspirin koja je u jednom emitiranju dobila za nas rekordnih 513 SMS poruka u 2 sata trajanja emisije.
        Neka se zna na tome projektu su radili Albert Vicic,Igor Frankovic,Irina i ja.

      • Anonimno kaže:

        Pardon za anonimo oba komentara sam ja napisao,
        Zlatko Takac.

      • Anonimno kaže:

        Zlatko….nije Igor nego Ivan🙂

  4. rovinjež kaže:

    došlo je vrijeme da se kritičko razmišljanje zatomi a cionističke sluge iz soundseta odrade svoj posao do kraja

  5. Pingback: Pet godina postojanja profila Za Bolji Rovinj | Za Bolji Rovinj

Odgovori

