Grad Rovinj nastavlja sa praksom objave natječaja u DANE PRAZNIKA i što je još važnije za unaprijed poznate zakupnike prostora.
22. lipnja 2016. 12 komentara
Novi natječaji u kojima grad Rovinj nastavlja objavu natječaja u dane praznika i za poznate zakupce.
Tako su objavljena dva natječaja
- http://www.rovinj.hr/rovinj/gradska-administracija/obavijesti/594
- http://www.rovinj.hr/rovinj/gradska-administracija/obavijesti/595
Oba natječaja imaju isti rok trajanaj a to je 8 dana . Zanimljivo je da su objavljeni u periodu u kojem su 2 dana neradna zbog praznika a jedan je dan nedjelja.
Dakle tri su neradna dana od 8 koliko traje natječaj.
Zašto se to radi?
Zato da bi maksimalno smanjili mogučnost prijave na natječaj ljudima koji nemaju ispunjene sve uvjete a koje bi eventualno mogli ispuniti kada bi za to imali vremena.
Nadalje u uvjetima natjačeja nalaze se stavke koje neosporno ukazuju na to da se natječaji rade za poznate zakupce. Tako u prvom natječaju stoje sljedeći uvjeti:
Napomena:
Za poslovni prostor pod rednim brojem 1. raspisuje se natječaj za trgovačku djelatnost – prodaja sapuna, parfumerijskih proizvoda, eteričnih ulja, kozmetičkih proizvoda i losiona za kosu, za koje proizvode je ponuditelj (u svoje ime) registrirao žig pri Državnom zavodu za intelektualno vlasništvo Republike Hrvatske ili je objavljena prijava ponuditelja (u svoje ime) za registraciju predmetnog žiga u Hrvatskom glasniku intelektualnog vlasništva. Potrebno je da je ponuditelj prijavio proizvodnju kozmetičkih proizvoda te da je prijavio najmanje 50 kozmetičkih proizvoda kod nadležnog Ministarstva.
ponuditelji su obvezni priložiti jedan od slijedećih dokaza:
- dokaz da je ponuditelj (u svoje ime) registrirao žig pri Državnom zavodu za intelektualno vlasništvo Republike Hrvatske koji se odnosi na proizvode navedene u napomeni koja precizira namjenu predmetnog poslovnog prostora (izvornik ili ovjereni preslik) ili
- obavijest Državnog zavoda za intelektualno vlasništvo Republike Hrvatske o objavi prijave ponuditelja (u svoje ime) za registraciju žiga (izvornik ili ovjereni preslik) i izvod iz Hrvatskog glasnika intelektualnog vlasništva iz kojeg je vidljivo da je predmetni žig objavljen i da se odnosi na proizvode navedene u napomeni koja precizira namjenu predmetnog poslovnog prostora;
-
dokaz da je ponuditelj prijavio proizvodnju kozmetičkih proizvoda te da je prijavio najmanje 50 kozmetičkih proizvoda kod nadležnog Ministarstva – akti nadležnog Ministarstva (izvornik ili ovjereni preslik);
Znaći za ovaj se prostor između ostaloga može natjecati samo netko tko je „prijavio proizvodnju kozmetičkih proizvoda te da je prijavio najmanje 50 kozmetičkih proizvoda kod nadležnog Ministarstva“ . Znaći mora imati prijavljene kozmetičke proizvode i to minimalno 50 njih. ZANIMLJIVO.
Tako se u drugom natječaju spominju još određeniji uvjeti koje budući zakupnik mora ispunjavati. Pa tako kaže…..
Napomene:
Za poslovni prostor pod rednim brojem 1. raspisuje se natječaj za ugostiteljsku djelatnost – caffe bar, za koju djelatnost je ponuditelj (u svoje ime) registrirao žig pri Državnom zavodu za intelektualno vlasništvo Republike Hrvatske ili je objavljena prijava ponuditelja (u svoje ime) za registraciju predmetnog žiga u Hrvatskom glasniku intelektualnog vlasništva.
- dokaz da je ponuditelj (u svoje ime) registrirao žig pri Državnom zavodu za intelektualno vlasništvo Republike Hrvatske koji se odnosi na djelatnost za koju se raspisuje natječaj (ugostiteljska djelatnost – caffe bar) – izvornik ili ovjereni preslik ili
- obavijest Državnog zavoda za intelektualno vlasništvo Republike Hrvatske o objavi prijave ponuditelja (u svoje ime) za registraciju žiga (izvornik ili ovjereni preslik) i izvod iz Hrvatskog glasnika intelektualnog vlasništva iz kojeg je vidljivo da je predmetni žig objavljen i da se odnosi na djelatnost za koju se raspisuje natječaj (ugostiteljska djelatnost – caffe bar);
- dokaz da je ponuditelj najmanje pet godina upisan u odgovarajući registar, sudski ili obrtni (za fizičke osobe – izvornik ili ovjereni preslik važeće obrtnice ili izvatka iz Obrtnog registra ne starije od 30 dana, a za pravne osobe – izvornik ili ovjereni preslik izvatka iz Sudskog registra ne starije od 30 dana;
- dokaz da je ponuditelj u 2013.g., 2014.g. i 2015.g. (u svakoj od navedenih godina) ostvario prihod u iznosu od najmanje 2 milijuna kuna:
fizičke osobe za svoj obrt – BONPLUS izdan od strane FINA-e ne stariji od 30 dana (izvornik ili ovjereni preslik) ili Porezno rješenje za 2013.g., 2014.g. i 2015.g. (izvornik ili ovjereni preslik), a ukoliko ponuditelju Porezna uprava nije izdala Porezno rješenje za 2015.g., za spomenutu godinu je potrebno dostaviti Prijavu poreza za 2015.g. sa potvrdom predaje u Poreznu upravu (izvornik ili ovjereni preslik) – naprijed navedeni dokumenti moraju glasiti na obrt;
pravne osobe – BONPLUS izdan od strane FINA-e ne stariji od 30 dana (izvornik ili ovjereni preslik);
-
dokaz da ponuditelj nije bio u blokadi – izvornik ili ovjereni preslik Očevidnika o danima insolventnosti (ODI) za 2013.g, 2014.g., 2015.g. i 2016.g. do dana izdavanja predmetnog Očevidnika ne stariji od 30 dana (za fizičke i pravne osobe);
-
dokaz da ponuditelj trenutno zapošljava pet ili više zaposlenih (elektronski zapisi radnih knjižica izdani od strane Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje za najmanje pet zaposlenih, ne stariji od 30 dana – izvornik ili ovjereni preslik);
-
dokaz da je djelatnost pripreme i usluživanja pića upisana kao glavna odnosno pretežita djelatnost ponuditelja (za fizičke osobe – izvornik ili ovjereni preslik izvatka iz Obrtnog registra ne stariji od 30 dana; za pravne osobe – izvornik ili ovjereni preslik Obavijesti o razvrstavanju poslovnog subjekta prema NKD–u izdano od Državnog zavoda za statistiku;
-
dokaz da ponuditelj trenutno obavlja ugostiteljsku djelatnost u drugom poslovnom prostoru (Rješenje o ispunjavanju minimalnih uvjeta ugostiteljskog objekta izdano od strane Ureda državne uprave – izvornik ili ovjereni preslik);
U ovom se dakle natjčaju osim famoznog pečata traži famozna stavka „dokaz da je ponuditelj u 2013.g., 2014.g. i 2015.g. (u svakoj od navedenih godina) ostvario prihod u iznosu od najmanje 2 milijuna kuna:“ Nadalje također se traži „dokaz da ponuditelj trenutno obavlja ugostiteljsku djelatnost u drugom poslovnom prostoru“ i na kraju jedan od uvjeta je „dokaz da ponuditelj trenutno zapošljava pet ili više zaposlenih“.
Mislim da bi jednostavnije bilo da su napisali ime i prezime onih kojima su prostori namijenjeni nego da na ovaj naćin izigravaju zakone i pokazuju koliko su nemoralni i potkupljivi i puni nepotizma. BRAVO ZA GRADONAČELNIKA I GRADSKU UPRAVU GRADA ROVINJA. BRAVO TAKO SE TO RADI I TO VEĆ GODINAMA I NITKO IM NIŠTA NE MOŽE……..
Molimo Vas da komentare ostavljate ovdje na blogu, jer komentari na Facebooku za kratko vrijeme postaju nevidljivi odnosno teško je pronaći objavu a samim time i komentare. Hvala.
svaka čast onome tko piše ovaj blog ovo je predobro
ako je istina onda je tuzna!!
Pod rednim brojem 1 kladim se na Aromatiku a pod rednim brojem 2 na gradonacelnikovog kuma…
Pod dva bi mogla biti BOA a najmanik kum? Hoće se netko kladiti?
Pod 2 bi mogla biti BOA za kuma? Hoće se netko kladiti ?
U natječaju se vide adrese pa je lako vidjeti da li je Boa. A tko je taj famozni goodfather?
to je Boro(propali rukometaš) iliti zakupac već nekoliko prostora na rivi i najomiljeniji kum našeg sponzića se jako obogatio odkad je sponzić postao gradonačelnik…sponzić njemu gradske prostore a Boro njemu šušku u kešu doma redvno na mjesečnoj razini!!
Boro 1 i Boro 2
Pingback: NOVA POGREŠKA ILI JOŠ JEDNA SMICALICA UPRAVE GRADA ROVINJA | Za Bolji Rovinj
Pingback: KAZNENA PRIJAVA PROTIV GRADONAČELNIKA SPONZE | Za Bolji Rovinj
Pingback: NEMORALNI NATJEČAJI, Novi gradonačelnik Rovinja, stare navike IDS-a….. | Za Bolji Rovinj
Sve ove uvjete,da bi na funkciju ravnatelja lucke uprave zaposlili IDS uhljeba koji nema pojma sta je to more brod luka…SRAMOTA..