Hrvatska pošta poslovnica Rovinj, tko tu koga pravi kretenima već godinama i dokle više?

Hrvatska pošta RovinjIli ti po domaći tko tu koga prči, guzi……

Odgovor je vrlo jasan i glasi.

Hrvatska Pošta poslovnica Rovinj godinama građane grada Rovinja pravi budalama.

Odmah na početku da razjasnimo nešto. Ovdje ne govorimo o djelatnicima pošte jer kao i inače ima ih dobrih i loših ljubaznih i bezobraznih ali raditi se mora i taj posao netko raditi mora.

E sad kako to Hrvatska pošta poslovnica Rovinj građane Rovinja pravi budalama.

Primjer prvi.

Doma ste ili u privatnoj firmi i čekate jer znate da vam treba doći paket, ili paketić poslan preporučeno koji vam je važan iz bilo kojeg razloga.

No paketa ili paketića nema.

Izlazite van i gle čuda u vašem kućnom poštanskom sandučiću nalazite obavijest o prispječu pošiljke.

Ništa vam nije jasno i odlazite na poštu Rovinj, najvjerojatnije autom, tražite parking ako ga nađete parkirate i platite parkiranje ako ne, snalazite se bilo kako.

Ulazite u poštu Rovinj a pred vama puno ljudi stoji u redu i čeka…..

Nakon, ako imate sreće 30 do 45 minuta dolazite na red predajete famoznu obavijest djelatnici/ku koji nakon kratkog pogleda na obavijest kaže, žao mi je morate doći iza 17 sati jer je pošiljka kod poštara koji se još nije vratio i nije provedena u sustavu.

Vi negodujete i kažete ali kako pa cijelo sam vrijeme bio doma i čekao pošiljku i sad ovako……

Djelatnica (ili djelatnik) odgovara, žao mi je ja tu ne mogu ništa razgovarajte sa poštarom……ili žalite se na telefon za prigovore ili što god već.

Odlazite nezadovoljni i ljuti a da u stvari niste svjesni da ste žrtva sistema rada Hrvatske pošte Rovinj. Odnosno napravili su budalu od vas i ………

Zašto ste nezadovoljni i osjećate se izmanipulirani…..

Evo kako stvari u Hrvatskoj pošti Rovinj funkcioniraju (već godinama)

Budući da poštari iz razloga koji nas ne zanimaju nisu u stanju odjednom ponijeti sve pakete koje bi trebali isporučiti oni ih jednostavno ostave u pošti i već prije izlaska na teren ispišu famozne obavijesti……

Pri tome ih ne zanima to što je prilikom predaje pošiljke netko platio da bi se ta pošiljka isporučila na adresu primatelja.

Pri tome ih ne zanima što svojim takvim postupkom vama kao primatelju stvaraju dodatne probleme i troškove (zamislite istu situaciju u sred sezone).

I na kraju pri tome ih ne zanima što krše propise poslovanja Hrvatske pošte kao i zakon o pošti.

Tragično je da je to postao standardni način poslovanja Hrvatske pošte Rovinj, koji prešutno odobravaju svi od poštara i voditelja pošte po do njihovih regionalnih i vjerojatno onih najviših direktora menađera i inih….

Vjerojatno u sustavu pošte radi nedovoljno ljudi, nemaju adekvatna sredstva za prijevoz pošiljki paketa i sl, vjerojatno su i premalo plaćeni….ali sve to ne opravdava ovakav način poslovanja i odnosa prema korisnicima usluge.

Primjer drugi.

Otvarate svoj poštanski sandučić u kad gle čuda u njemu veliki broj pošiljki. Nije vam baš jasno ali mislite no dobro što je tu je .

Međutim nakon nekog vremena stvar se ponavlja opet u istom danu nalazite veliki broj pošilka. I nakon što vam se to ponovi nekoliko puta pitate se kako je to moguće.

Malo razmislite i odlučite to istražiti. Pregledate pošiljke i na većini njih (na žalost ne na svima) uočavate isprintani podatak o datumu slanja pošiljke. Pregledom zaključujete da je razmak između prvog i zadnjeg datuma slanja neki puta čak i 10 dana. Pitate se kako je to moguće??

Evo kako je to moguće.

Pošiljke dolaze normalno i redovito u Hrvatsku poštu Rovinj, najčešće dan ili dva nakon što su poslane.

U Hrvatskoj pošti Rovinj netko svakodnevno te pošiljke slaže na kupove i jednostavno čeka da ih se dovoljno sakupi i onda ih isporuči odjednom.

Nije to niti glupo jeli tako, znači umjesto da recimo u 10 dana nekoliko puta isporučuje pošiljke to se napravi u jednoj isporuci….

I ponovo pri tome ne vodi brigu o vama kao primateljima niti eventualnim problemima koje na taj način kreira.

Zašto je to tako?

Možda poštara nema dovoljno, možda su neki na bolovanju, možda koriste godišnji odmor, možda su se neki napili pa ne mogu raditi taj dan ili tko znak koji je razlog.

Nas kao primatelje to ne zanima, čak bi vjerojatno i većina podnijela da se takva stvar događa povremeno, međutim to je postao standardni način rada u Hrvatskoj pošti Rovinj.

Ima tu još raznih situacija, o nekima svako toliko netko od građana Rovinja progovori na drušvenim mrežama, međutim problem je što se ništa ne mijenja.

Odnosno mijenja se situacija je svakim danom sve lošija i sve teža.

Naročito se to osjeti od kada je sa tržišta nestao City Ex čime je problem poslovanja Hrvatske pošte Rovinj postao još teži i još veći.

Ovaj teks je složen na osnovu pritužbe i fotografije primljene meilom od građanina Rovinja kojem je stalo da Rovinj bude bolji……HVALA.

Nastavak slijedi……

16 Responses to Hrvatska pošta poslovnica Rovinj, tko tu koga pravi kretenima već godinama i dokle više?

  1. Zamislite situaciju odte u Pevec i kupite 2 palte drva za loženje, uredno platite drva i dostavu. Za par dana vam dolazi obavijest da tah dan kada su vozili drva za rovinj u kamionu nije bilo mjesta pa vaša drva nisu donijeli i da dođete sami po njih……….

  2. Anonimno says:

    Ma katastrofa 6 šaltera a uvjek samo 2 rade ma koliko got stranke bilo i jos se ljudi svađaju jer je jedan red za sve kaos…

    • Ivan martincic says:

      Isti slucaj u svim poštama! Ako su dva šaltera, nema šanse da oba rade! Ako su tri ISTA STVAR. Imas osjecaj da je u igri tihi štrajk!! ( odnosi se na poštu u Puli)

  3. Anonimno says:

    sve je točno. Nekoliko mojih pošiljki je vraćeno natrag ka pošiljatelju (u SAD) jer poštar nije pronašao moju adresu. Dva puta. Izbjegavam, koliko god mogu ići na poštu u Rovinju.

  4. cceu71 says:

    U svakom poštanskom uredu invalidi imaju prednost, no poštanski ured u Rovinju se tih pravila ne pridržava. Invalidna sam osoba koja prednost traži samo u posebnim trenutcima kad baš nemam snage stajati u redu, i tako sam u rujnu ušla u poštanski ured te se uputila na posljednji šalter gdje nije bilo gužve i uz predočenje invalidske iskaznice zamolila da me primi preko reda. Djelatnica me pregledavši tu nesretnu iskaznicu uputila da odem na drugi šalter i neka tamo zamolim da me prioritetno prime.
    Sramotno!
    Invalidna osoba ako želi ostvariti svoja prava…mora pred punom poštom mahati invalidskom iskaznicom??

  5. Tea says:

    Istina ziva..svaka rijec..znaci,cekam doma paket kao budala i onda isti taj dan me doceka zuti papiric u sanducicu..koji vrag? Bio bi red da se nesto poduzme po tom pitanju jer ovo vise nije normalno..do kad ce građani ispastati radi njihovog nerada? Ne kazem da je svaki djelatnik jednak ali nije mi normalno da se ceka u redu po sat vremena a da pritom radi 1 šalter a najmanje jos par ljudi unutra..tko koga tu j… vise?

  6. Marija Palaziol says:

    Istina..da je u pošti..uvijek gužva pa i za najmanju stvar se puno čeka…jer je premalo zaposlenih…za pakete neznam ja sam dobila iz londona,istina bio je otvoren…ali sam tri puta dolazila jer mi je istekao parking…pa sam parkirala gore skoro kilometar i čekala skoro sat vremena da bih uzela paket,naš poštar Filip,je dobar i kulturan..dođe uvijek zvati ako ima preporuka…tako za mene nisu poštari, ni djelatnici krivi nego oni koji neće zaposliti dovoljno ljudi da sve funcionira kako trba…a ..pod koga spada naša pošta neznam…

  7. Kod mene je poštar Filip i on je jako dobar i fin, nemam primjedbi. Zove i zvoni dok se netko ne javi kada vidi da je auto kod kuće. Stvarno pravi profesionalac, dok je u pošti neka druga prića. Kada moram tamo za predati preporućeno pismo i moram ćekati pola sata i više lovi me muka. A zašto je to tako nitko ne zna, ima 4 šaltera a jedan ili dva rade.

  8. Anonimno says:

    E da je to jedini problem Rovinja, nije ali da je veliki sigurno je.

  9. michele says:

    najbolje mi je kad čekaš na red i onda netko ispred tebe završi ali bi pogledao album dr.Pliško jer bi kupio djetetu i baš ga briga što ga svi čekaju….u pošti uzmeš poštu i ideš doma ne dolaziš kupovati sličice za albume!!!!

  10. Robinjo says:

    ja da delam u pošti za onu mižerju od plaće nebi nikad dostavljao pakete ili bi kao ove službenice sjedio u onoj prostoriji odizada i nek radi jedan šalter….uostalom tko uopće danas koristi poštu jeste li čuli za internet???

  11. Ivan says:

    Ova opisana procedura je na djelu i u Vukovaru pa sad pretpostavljam i dalje po HR. Kad se žališ poštar kaže da nikoga nije bilo kod kuće, a ostane zbunjen kad se odgovori da je supruga na porodiljnom pa je stalno kući.

  12. Matteo says:

    Kakogod da bilo, poštar Siniša Matošević uvijek nam redovito isporučuje pakete i pisma.

  13. Dolores Zupanac says:

    Kako je moguce da na adresi Trg Ulika 9 nema postara vec mjesec dana
    U protekla 2 tjedna nema dostave nikakve poste niti je moguce podici postu u postanskom uredu jer nije ni sortirana.

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s

%d blogeri kao ovaj: